Mijn Klacht:
Op vrijdag 20 mei jl. hebben wij een bezoek gebracht aan Neeltje Jans.
Graag wensen wij onze beklag te doen over de zeer hoge entreeprijs voor volwassenen in het laagseizoen, terwijl diverse/meerdere faciliteiten gesloten waren. Er wordt een entreeprijs gevraagd die ook in het hoogseizoen van toepassing is, als wel alle faciliteiten worden aangeboden. De prijs-kwaliteit was totaal niet in verhouding.
Om de volgende redenen:
– Wij zijn 3 volwassenen en maken geen gebruik van de waterspeelplaatsen en aquasplash etc., maar betalen er wel voor.
– Rondvaart over natuurpark Oosterschelde was extra (wellicht een idee om deze in het laagseizoen inclusief te doen?)
– Parkeergeld 7 euro (we waren 1 van de 3 auto’s op de parking, wellicht een idee om deze in het laagseizoen inclusief te doen?)
– Rondleiding bij de haaien bluereef werd niet aangeboden.
– De horecafaciliteiten (snackcorner en coffecorner) buiten op het park waren gesloten. Is een seizoensattractie van april-oktober, maar was dicht.
– Er was geen roofvogelshow. Hier wordt echter wel volop mee geadventeerd, ook op het park.
– De parktrein hebben we niet zien rijden, buiten ons en een schoolklas Franstalige kinderen waren er geen bezoekers.
– Het Blue Reef Aquarium was gesloten, uit navraag bleek deze wel open te zijn en zijn wij op het laatste moment nog wel binnen
geweest, echter staat dit niet bij de opening van Blue Reef aangegeven.
U zult begrijpen dat wij een teleurstellend gevoel aan ons bezoek aan Neeltje Jans hebben overgehouden en willen dan ook vragen of er een coulance/vergoeding gegeven kan worden. Nu hebben we 3x 17,50 euro betaald voor faciliteiten die niet van toepassing waren.
Wij zijn van mening dat in het laagseizoen een gereduceerd tarief voor volwassenen berekend kan worden en dat het park beter entreeprijzen voor het laagseizoen en hoogseizoen aan kan houden.
Gewenste Oplossing:
Als er een tegemoetkoming in de entreekosten wordt gegeven.
