Klacht: Oplichting – Contract aanbieden van een andere leverancier

wilfredbruins op 25 mei 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vriendin is gebeld door Bespaarkompas en die gaf zich uit als Nuon, met de veronderstelling dat ze een goedkopere contract kan krijgen van Nuon, waar wij dus ook bij zitten. Ze wisten alles van ons en kwam ook over als Nuon. Nu heeft mijn vriendin die contract geaccepteerd en kreeg een email dat het contract bij Nuon word afgelopen en ze nu bij NLE zit. Dit is oplichting!!

Gewenste Oplossing:

Het contract bij NLE ontbinden en Nuon blijven behouden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 28 mei 2019 om 16:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneermevrouw

Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder.

U gaf aan dat u door het bespaarkompas bent benaderd voor een nieuw aanbod. Zij wisten naar uw zeggen alles van u en kwamen over als Nuon. Ik heb in ons systeem gekeken op basis van uw e-mail, adres, telefoonnummer en postcode huisnummer, maar komt er op basis van deze gegevens niks naar voren.

Ik ga ervan uit dat de aanmelding niet is doorgezet, mocht het zo zijn dat u toch een bevestigingsmail van de NLE ontvangt dan hadden wij graag het klantennummer willen ontvangen. Als wij deze hebben ontvangen, dan is het mogelijk om het contract te annuleren.

Ik ga ervan uit u naar tevredenheid te hebben geholpen

Met vriendelijke groet,
NLE Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door