Klacht: Nle afzetters

op 16 januari 2020 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jaarnota kan niet kloppen. Er zit een verschil van 400 eu in ten opzichte van vorige jaren, mijn verbruik is niet veranderd. Zij kunnen niet aantonen waar het verschil zit.
Ik ga niet betalen.!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze kunnen bewijzen dat ze in hun recht staan...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 29 januari 2020 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Er is een klachtenproces bij ons opgestart, vanuit dit proces reageren wij zo spoedig mogelijk inhoudelijk. Wij dienen hiervoor eerst de feiten op een rij te hebben. Als wij alle informatie hebben verzameld, kunnen wij u beter helpen.

Ik wens u een fijne dag toe.
Met vriendelijke groeten,
NLE webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Zilverenaarbei