Klacht: Frauderen Deel 2

op 14 januari 2020 over NLE in de categorie Energieleveranciers

NLE komt met als oplossing dat ze niks gaan corrigeren omdat de nota over 2 jaar bedraagt en niet over 4 maanden maar ze pakken wel maar 4 maanden als in rekening gebracht en niet 2 jaar. Dus ik mis nog 20 termijn maanden op mijn nota. Als die niet op de nota staan betekent dat ik de betaalde termijnen gewoon gratis heb gedoneerd. Dus de eindnota klopt nog steeds niet.

Dat NLE gewoon mijn nota JUIST corrigeert.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 14 januari 2020 om 11:59 geantwoord

Beste meneermevrouw,

Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder,

U geeft aan dat wij de eindnota nog steeds niet juist hebben gecorrigeerd. U verzoekt ons wederom om de eindnota juist te corrigeren.

Het klopt dat u een eindnota heeft ontvangen met 5 termijnen. Deze nota gaat over de periode maart 2019 tot en met juli 2019. Omdat uw meter defect is geweest in de periode hiervoor is er een correctie gemaakt door de netbeheerder.

Dit houdt in dat het verbruik wat u eerder heeft afgenomen in rekening is gebracht op de eindnota. Op de jaarnota die u heeft ontvangen zijn de overige termijnen verwerkt die u heeft betaald. Omdat daar minder verbruik in rekening is gebracht door de defecte meter heeft u daar een teruggave ontvangen. Het verbruik is verschoven.

Over de gehele periode dat u klant bent geweest is het verbruik juist in rekening gebracht en ook verrekend met alle termijnbedrag die u heeft betaald.

Wij zullen dus geen nieuw correctieproces voor u opstarten. Zoals eerder aangegeven hebben wij geen invloed op de beslissingen van uw netbeheerder.

Ik vertrouw erop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd!

NLE Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door NgocNguyen