Klacht: eindafrekening, specificatie

op 12 december 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al 3 maanden aan het wachten op een specificatie : eindafrekening. Heb 10 tallen keren gemaild, gebeld. En tot op heden niks. Daarbij heb ik geklaagd bij hun dat ze binnen 30 dagen het maandbedrag2x van de rekening schrijven.

Gewenste Oplossing:

De opgevraagd specificatie in mijn bezit en het 2de maandbedrag september terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

1 maand geleden - Beste meneermevrouw,Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder.U geeft aan dat u al 3 maanden op uw specificatie wacht en u al tientallen keren heeft gemaild. Ook heeft u geklaagd over het feit dat u binnen 30 dagen twee termijnbedrag heeft betaald.U bent op 29 juni 2019 klant van ons geworden, waarbij uw contract per 2 augustus 2019 van start is gegaan. Aangezien uw contract buiten ons incassomoment voor augustus van start is gegaan, wordt het termijnbedrag voor augustus op een later moment geïncasseerd. In plaats van omstreeks 28 juli 2019 wordt het termijnbedrag op 8 augustus geïncasseerd.Nu valt het termijnbedrag van september wel op het juiste incassomoment (30 augustus 2019), waardoor het lijkt alsof u twee keer voor één maand betaald. Doordat een termijnbedrag een voorschotbedrag is, is dat niet het geval.De eindnota hebben wij op 2 oktober 2019 naar het e-mailadres wat bij ons bekend is verstuurd. Wij verzenden normaliter geen correspondentie per post, echter hebben wij dit na aanvang van uw telefoonbericht toch op 19 december 2019 verstuurd.Ik ga ervan uit voldoende te hebben geïnformeerd!Met vriendelijke groet, NLE Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 06 januari 2020 om 14:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneermevrouw,

Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder,

Wij hebben sinds het moment dat wij op uw klacht hebben gereageerd niks meer van u vernomen. Wij gaan er momenteel dan vanuit dat u volledig bent geïnformeerd over de kwestie en dat het bij deze duidelijk voor u is.

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd!

Met vriendelijke groet,
NLE Webcare

Heeft op 06 januari 2020 om 15:41 geantwoord

Ik had nog gereageerd, maar deze post werd niet verwerkt, las ik. Ik vraag heel duidelijk om een specificatie waarin het boete bedrag gesplitst wordt. Dus bv 100 euro voor gas en 100 euro voor energie. Dit blijkt erg moeilijk te zijn. Ik heb inmiddels 2de brief ontvangen, echter is dit dezelfde brief als de eerste..Dus de boete bedragen NIET gesplitst......Essent vraagt hier wel om......Jammer dit.

Alle klachten die gemeld zijn door Kaatjepiep