Klacht: biuet accepteren mijn meterstanden

op 12 oktober 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Ik heb meter standen opgegeven en deze zijn anders dan van enexis zij begrijpoen dayt eer ietrs mis is en U blijft bij Uw stanbd dat is fout. iK KRIJG ONGEVEER 1600 TERUF EN u DENKT TE ONVANGEN 1800 BIJ DEZE ZEKERE OPZEGGING Aanjvullensd kontraskt ingang 06.08.2020 maar wil nog steeds mijn geld terug.Ik heb zonnepanelen hele zomer kliwep metger terug.

ben niet te vreden

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

6 dagen geleden - Beste meneermevrouw,Naar aanleiding van uw klachtenproces heb ik u vandaag telefonisch proberen te bereiken maar ik krijg geen gehoor, daarom informeer ik u bij deze verder.U geeft aan dat u de meterstanden voor de jaarafrekening verkeerd heeft doorgevoerd. U heeft hierbij contact opgenomen met uw netbeheerder Enexis die u vervolgens weer naar ons doorverwijst.U heeft de meterstanden voor uw jaarafrekening inderdaad verkeerd doorgevoerd. U heeft de dal en normaal standen omgedraaid, waardoor uw verbruik aanzienlijk is verhoogd. Dit is ook de reden waarom uw termijnbedrag is verhoogd. Dit wordt altijd her berekend op het moment dat de jaar enof eindnota wordt opgemaakt.Wij willen dit probleem graag voor u proberen op te lossen als u een foto van uw huidige meterstanden naar ons op stuurt. Wij zullen kijken of deze meterstanden in lijn liggen met het voorgaande verbruik en de omgedraaide standen. Indien dit het geval is zullen wij de standen voor u omdraaien en de jaarnota corrigeren.Mocht u deze foto van de meter niet kunnen of willen aanleveren, dan is het voor ons ook niet mogelijk om dit juist voor u op te pakken.Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd!Met vriendelijk groet, NLE Webcare

Bericht van NLE

6 dagen geleden - EXTRA INFORMATIE:Zorg ervoor dat er een datumstempel bij de foto vermeldt staat. Denk hierbij aan een aankoopbon (supermarkt) of krant van de dag van fotograferen.Ik ga ervan u voldoende te hebben geïnformeerd!Met vriendelijke groet, NLE Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door jandekker