Klacht: bedonderd

P. Cox op 29 maart 2014 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ NLE has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 2 april 2014
Reactie van het bedrijf:

we hebben op 01-04-2014 de klant telefonisch benaderd.

Bedrijf NLE
Status Opgelost
Datum 29 maart 2014

Een klant van NLE voelt zich misleid tijdens het afsluiten van het contract, waarbij de voorwaarden aantrekkelijker werden gepresenteerd dan ze in werkelijkheid zijn. Daarnaast wordt er geklaagd over een opzegvergoeding die aanzienlijk hoger is dan de wettelijk vastgestelde norm. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

voorgelogen tijdens afsluiten van contract. lekkerder gemaakt dan het achteraf is..
opzegvergoeding veel hoger dan wettelijk vastgesteld

Gewenste Oplossing:

De normale opzegvergoeding van max. 250 euro.

Luis komende klanten er niet zo in als ik.
en een sorry was ook niet mis

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van NLE

12 jaren geleden - Geachte heer Cox, Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij hebben u telefonisch op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten. Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht, de contactgegevens hebben wij u per mail/brief toegestuurd. Met vriendelijke groet, Nederlandse Energie Maatschappij

Bericht van NLE

12 jaren geleden - Geachte heer Cox, Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij hebben u telefonisch op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten. Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht, de contactgegevens hebben wij u per mail/brief toegestuurd. Met vriendelijke groet, Nederlandse Energie Maatschappij

NLE

Heeft op 02 april 2014 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

we hebben op 01-04-2014 de klant telefonisch benaderd.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij geschillen met uw energieleverancier kunt u naar de Geschillencommissie Energie. Leveranciers mogen geen onredelijke opzegboetes rekenen en moeten transparant zijn over tarieven.

Bron: ACM / Geschillencommissie Energie