Klacht: Afspraken NLE worden niet nagekomen dus ga opzeggen

op 15 mei 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De eerder door NLE afgesproken oplossing is niet nagekomen en ik ga het contract met NLE opzeggen. NLE is alleen onbereikbaar via telefoon, er wordt niet gereageerd op e-mail en ik heb besloten mijn contract op te zeggen en over te stappen naar een aanbieder die zijn afspraken wel nakomt en een degelijke klantenservice heeft.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als NLE zijn eerder gemaakt afspraken ( bij u bekend) nakomt en men mij de eerder onterecht in rekening gebrachte opzegvergoeding aan mij terugbetaalt.

Men mij telefonisch benadert voor de opzegging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Topspike