Klacht: Afspraken NLE worden niet nagekomen dus ga opzeggen

op 15 mei 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De eerder door NLE afgesproken oplossing is niet nagekomen en ik ga het contract met NLE opzeggen. NLE is alleen onbereikbaar via telefoon, er wordt niet gereageerd op e-mail en ik heb besloten mijn contract op te zeggen en over te stappen naar een aanbieder die zijn afspraken wel nakomt en een degelijke klantenservice heeft.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als NLE zijn eerder gemaakt afspraken ( bij u bekend) nakomt en men mij de eerder onterecht in rekening gebrachte opzegvergoeding aan mij terugbetaalt.

Men mij telefonisch benadert voor de opzegging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Topspike

3 maanden geleden - Waarom wordt mijn klacht van 15 mei NIET opgepakt....!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

3 maanden geleden - Beste meneermevrouw,Naar aanleiding van uw klachtenproces heb ik u meerdere keren telefonisch proberen te bereiken maar krijg geen gehoor, daarom informeer ik u bij deze graag verder.U gaf aan dat u na de verhuizing een opzegboete in rekening heeft gekregen op de eindnota. Ik heb naar de eindnota gekeken en zag inderdaad een boete voor zowel elektra als gas. Ik zal voor deze boete een facturatie-taak aanmaken om deze kosten te crediteren.U heeft het in uw klachtenproces ook over gemaakte afspraken die niet zijn nagekomen. Ik heb in ons systeem gekeken voor de mogelijk gemaakte afspraken, maar kon geen log terugvinden van een afspraak of toezegging. Ik had graag nog van u willen weten wat de naar uw zeggen gemaakte afspraken zijn geweest?Met vriendelijke groet, NLE Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 11 juni 2019 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneermevrouw,

Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder.

In mijn vorige toelichting heb ik aangegeven dat wij de opzegboete reeds voor u hebben gecrediteerd. U refereerde naar een toezegging welke niet zichtbaar was in mijn systeem. U heeft na mijn verzoek geen reactie meer gegeven.

Uw klachtenproces wordt bij deze gesloten. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan wil ik u verzoeken dit per e-mail te doen.

Ik ga ervan uit u naar tevredenheid te hebben geholpen!

Met vriendelijke groet,
NLE Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Topspike