Klacht: nederlands sprekende reisleiding bleek helaas een lachertje…..

op 20 december 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

swingend Cuba: rondreis..( dec. 2017) ..het Nederlands v.d .gids was erbarmelijk. Wel enthousiast maar spaghettitaal. Niemand kon de toelichting op het programma volgen. Het laatste hotel =all inclusive had geen warm water, overvol en een afknapper van jewelste, de bedden hadden mijt…..!chauffeur was goed. Evaluatie kwam te vroeg derhalve laatste hotel er niet in mee genomen. Suggestie: bied de gids een training Nederlands aan….goede investering.

Gewenste Oplossing:

Gids die zijn/haar vak verstaat......hotel minimaal schone bedden, als het kan: lauw tot warm water voor de douche....

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 17 januari 2018 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bouwman,

Wat spijtig om te vernemen dat u niet geheel tevreden op de door u gemaakte rondreis door Cuba kunt terugkijken, mede doordat de reisleider niet goed Nederland sprak. Wij hebben uw klacht besproken met ons agentschap in Cuba en begrepen dat de betreffende reisleider een vaste reisleider is voor onze groepen en normaal gesproken goed beoordeeld wordt. Mede naar aanleiding van uw opmerkingen zullen wij de feedback over deze reis de komende tijd beter in de gaten houden.

Het spijt mij verder te vernemen dat u geen goede hulp heeft gekregen van de host Eider aangezien hij uw klachten niet serieus nam. Ik wil u voor toekomstige reizen aanraden, indien u klachten heeft en deze worden ter plaatse niet of niet op de juiste manier opgelost, altijd contact op te nemen met ons hoofdkantoor in Nederland. Onze contactgegevens staan in uw reispapieren. Graag willen wij u tijdens de reis als op de juiste manier helpen zodat u kunt genieten van een mooie vakantie. Ik hoop dat u ondanks uw opmerkingen verder toch een mooie reis door Cuba heeft gehad.

Met vriendelijke groet,
Marnick

Heeft op 17 januari 2018 om 17:04 geantwoord

Beter zou zijn als het reisbureau persoonlijk contact opneemt om gedetailleerd enkele praktijkvoorbeelden van mij te horen.......terugkoppelen dus. b.v.d.
tel 020- 88 16 344

Bericht van Kras

3 maanden geleden - Ik zou u willen vragen om uw melding schriftelijk bij ons in te dienen via klantenservice@kras.nl. Wij kunnen uw melding dan verder onderzoeken en bespreken met ons agentschap in Cuba en zullen dan vervolgens telefonisch contact met u opnemen om de situatie te bespreken.

Alle klachten die gemeld zijn door cjmattu@quicknet.nl