Klacht: Wat een service

op 06 oktober 2015 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Onlangs 15 dagen naar Kos geweest en hotel Pelagos geboekt. Oude gedeelte van dit \’resort\’ dus we wisten wat we konden verwachten.. Een plek om te slapen, douchen etc. Dat is toch het belangrijkste? Nou, nee dus. Het belangrijkste voor ons was; Een SCHONE kamer waar we prettig in konden verblijven.. Na vieze stofvlokken uit het ventilatierooster boven de douche in mijn haar te ontdekken was dat de druppel. De loshangende stroomdraden uit de contactdozen, knetterharde bedden waar geen hond op kan slapen, de -tig keer uitvallende airco en de schimmel op de muren daar gelaten.. Het nieuwe gedeelte van dit hele gebeuren zal best prachtig zijn, maar zulke kamers mogen gewoon niet op deze manier aangeboden worden! Wanneer je dit dan gaat melden bij de plaatselijke reisleiding kan er gelukkig meteen een andere kamer geregeld worden. Erg fijn! Probleem opgelost? Nee. Precies dezelfde troep! Natuurlijk mag je van de reservering manager van het hotel je kamer \”upgraden\” naar een family suite.. Alleen betaal je dan wel even flink wat geld bij en moet je de eerste 3 dagen toch nog maar even uitzitten in het muffe hok. Kortom; niks geregeld en geen flikker opgeschoten, de plaatselijke reisleiding krijgt weinig tot niks voor elkaar bij het hotel. Erg vervelend!

Wanneer je tenminste het idee hebt dat je geholpen wordt en alsnog een prettig verblijf kunt hebben. En natuurlijk een schone kamer, dat is wel het minste!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 06 oktober 2015 om 14:39 geantwoord

Neckermann Customer Service heeft op 6 oktober deze klant telefonisch afgehandeld met mevrouw van de Laar

Heeft op 06 oktober 2015 om 15:57 geantwoord

Erg fijn opgelost! Snelle service en goed te woord gestaan!

Alle klachten die gemeld zijn door Evy Van de Laar