Klachten over Neckermann Reizen

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus. Bovenaan deze pagina staat het... Lees meer >

95% van alle klachten opgelost. Nog 6 klachten nodig voor een plaats in de categorie Online Reisbureaus

95%
44 klachten gemeld
0 openstaande klachten
2 klachten in behandeling
42 klachten opgelost
3.3 /10
89 stemmen
89

Tijdslijn

Reis met neckermann barslecht

Klacht van op 18 oktober 2018 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Geachte heer, mevrouw, van 16 september tot en met 25 september hebben wij via Neckermann in Turkije gezeten in het hotel Side Star Park. Na aankomst hadden wij 1 van jullie reisleiders genaamd Esma op bezoek om te vertellen wat er allemaal... Lees meer

Wij hadden een 15 daagse vakantie geboekt via Neckermann naar het sarp hotel belek vorig jaar ook in dit hotel geweest met 2 volwassene en 4 kinderen en beviel prima leuke animatie voor de Kids enzo dus keuze was dit... Lees meer

Verloren bagage

Klacht van op 11 september 2018 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Tijdens onze reis via Neckermann is bij aankomst op Palma, 1 van onze koffers niet vanaf Schiphol meegekomen. Daaropvolgend hebben we een PIR formulier op laten stellen. Er wordt ons aangegeven dat de bagage alsnog binnen 24-uur geleverd zou worden. Na... Lees meer

Wij hebben een pakketreis ( vlucht en verblijf) geboekt bij Neckermann naar Gran Canaria. Op 31 augustus zouden wij om 8.50 in de ochtend.met Smart Wings terugvliegen naar Rotterdam. Door een technisch mankement werd ons rond 11 uur verteld door... Lees meer

Vakantie gereserveerd in Normandië een 5 persoons sta caravan . Toen wij er kwamen bleken er maar 4 bedden te zijn. Mijn zoon van 14 moest in de keukenkamer te moeten slapen op ern soort bedbank ( niet fatsoenlijk op... Lees meer