Neckermann Reizen Complimenten
beste
op 10-09-2022
hebben wij een reis geboekt in het kantoor van Neckermann te Genk in het flechtser hotel Boschoord dit moest een ontspannen vakantie zijn dit was het niet bij aangekomen in het hotel was niet correcte met de foto's op... Lees meer
Heb gevraagd 2 persoonsbed niet gekregen waren 2 enkele matrassen heb gevraagd rustig hotel was ook niet zo ontbijt was alleen gebaseerd op Engelse toeristen veel kabaal savonds daar we op een verkeerde ligging zaten wij waren enige Belgische toeristen... Lees meer
vorig jaar hebben wij een reis geboekt voor in de periode december naar Egypte, ik kreeg in de zomervakantie een vaste baan aangeboden, en om dat te vieren hebben wij in de zomervakantie een 'voorbeschouwing' gedaan in hetzelfde hotel in... Lees meer
Aangezien Neckermann de klacht hier meteen als opgelost heeft gemeld en vervolgens helemaal niks meer heeft laten horen, hier nog maar een keer want ik ben er nu wel een beetje klaar mee:
Hallo Neckermann,
Dinsdag 20 augustus zijn wij via jullie... Lees meer
Beste Neckermann,ik wou nu weer gaan boeken v het volgend jaar app Acgrollia in malia.
Maar op eens zie ik dat het app Acgrolia met de prijs is verdubbelt het vorig jaar hadden wij betaalt 28 juni 2 pers 2km app... Lees meer
Hallo Neckermann,
Dinsdag 20 augustus zijn wij via jullie meegeweest op een tour van Kos naar Bodrum. Een dag waar we veel verwachtingen van hadden, helaas is hiervan niets waargemaakt. Op jullie site vertellen jullie het volgende:
Bodrum wordt vaak het “Saint... Lees meer
De begeleiding hier in Lanzarote vertelde ons afgelopen woensdag, 28 augustus, dat wij de lactose intolerantie voor de terugvlucht op 1 september, 48 uur van te voren moesten doorgeven. Tevens had ze op dat moment geen tijd op de gegevens... Lees meer
Neckerman biedt last seconds prijzen aan, welke op de website worden weergeven, Daar kunt u een week vooraf zien welke bestemmingen er worden aangeboden. Prijs voor een retour ticket is 99,- euro excl. 25 reserveringskosten en bagage kosten.
Nu het... Lees meer
Goedemorgen,
Nogmaals moet ik helaas u ( nu voor de derdevierde keer al!) terug mailen met kritiek naar uw mail!
Sorry, maar .....
de bijlage is zeer slecht te lezen!
Er wordt gesproken over ene transfer... Lees meer
Op dit moment bevinden mijn vriend en ik ons in het Thalia hotel te Rhodos. Wij hebben een accommodatie geboekt met all inclusive als verzorging. Mede door de warmte en het niet goed werken van de verhittingsplatenkoelplaten van het aangeboden... Lees meer