Klachten over Neckermann Reizen

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus. Bovenaan deze pagina staat het... Lees meer >

96% van alle klachten opgelost. Nog 17 klachten nodig voor een plaats in de categorie Online Reisbureaus

96%
33 klachten gemeld
0 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
32 klachten opgelost
3.4 /10
102 stemmen
102

Tijdslijn

Na aankomst in Zwitserland, een verschrikkelijk vieze caravan. Gebeld met Neckermann, geen oplossing. Uiteindelijk maar zelf schoongemaakt op onze aankomstdag na een dag lang rijden (met baby). Klacht is formeel in de e-mail bevestigd waarin staat 'u hoort nog van... Lees meer

Neckermann, klantenservice 0, het reisbureau te Dendermonde maakt zelf een fout, geven dit ook ruiterlijk toe, maar kaatsen de bal daarna naar het hoofdbureau die de fout moet rechtzetten, welke ons een absurd hoog bedrag aanrekenen om hun fout te... Lees meer

28 oktober Hotel Fantazia Marsa Alam geboekt voor 10 dagen ALL inclusive. Wij zagen na de boekingsbevestiging en betaling dat de busreis naar het hotel apart moest worden bijboekt. Dit was ons tijdens de boeking... Lees meer

Wij hadden een 15 daagse vakantie geboekt via Neckermann naar het sarp hotel belek vorig jaar ook in dit hotel geweest met 2 volwassene en 4 kinderen en beviel prima leuke animatie voor de Kids enzo dus keuze was dit... Lees meer