Klacht: Prijs is misleidend

Fam. Dijkdrent op 25 november 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Neckermann heeft misleidende prijzen. Wij zijn naar reisbureau Rijnsburg geweest om een reis te boeken. Betreff een reis naar Alanya Sunprime C-lounge 16 september voor 154 dagen 314, per persoon.
Wij zijn verbolgen, want het zou veel duurder zijn volgens het reisbureau. Op de site van Neckermann staat het echt voor 314,-

Wij zijn tevreden als wij deze reis kunnen boeken voor 314,- per persoon, zoals aangegeven

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 25 november 2016 om 14:57 geantwoord

Geachte familie Dijkdrent,

De prijzen die vermeld worden op onze website bij Hotel Sunprime C-Lounge, zijn foutief en zullen zo spoedig mogelijk door ons worden aangepast.
Het is helaas niet mogelijk om deze reis voor 15 dagen voor een bedrag van €314,- per persoon te boeken. Wij moeten de prijs aanhouden die het systeem aangeeft en in dit geval is dat €1779,-.
Wij kunnen u hier helaas niet in tegemoet komen.

Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door