Klacht: Niet geholpen met klacht tijdens vakantie

1979da op 12 juli 2019 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag 10 juli zijn we aangekomen in Ibiza en melden wij binnen 24 uur dat wij last hadden van geluidsoverlast en dat de matrassen 20 cm langer waren dan de bedden. Volgens neckerman valt geluidsoverlast niet onder dr 24 uur tevredenheidsgarantie want dan moest de omschrijving niet kloppen. Neckermann heeft niet eens de moeite genomen naar de kamer te kijken en geeft als een oplossing een ander hotel met bijbetaling van 1350 euro. Wij Slapen al dagen niet ivm met het geluidsoverlast terwijl in omschrijving staat kom heerlijk tot rust!! We hebben nog een week te gaan maar neckerman stuurt ons van kastje naar muur. Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij een reisorganisatie en voel me echt gedupeerd door neckermann.

Gewenste Oplossing:

Een ander hotel of compensatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 12 juli 2019 om 17:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

1979da

Heeft op 12 juli 2019 om 18:37 geantwoord

Geen oplossing neckermann doet helemaal niets om ons probleem op te lossen. De medewerkers ter plaatse kunnen ook niets doen zeggen ze. Ja duurder hotel nemen en zelf betalen. 24 uur garantie neckerman is een lachertje niets valt hieronder nooit meer neckermann

Bericht van Neckermann Reizen

2 jaren geleden - Geachte mevrouw van Dijk, We begrijpen dat geluidsoverlast erg vervelend is en hebben de bestemming om opheldering gevraagd. Hieruit is gebleken dat er werkzaamheden naast het hotel plaatsvinden. Onze reisleiding heeft - om u tegemoet te komen - gezocht naar een oplossing en heeft een ander hotel aangeboden. Dit hotel is duurder dan het huidig geboekte hotel en daarom wordt gevraagd de meerprijs te betalen zodat u van hotel kunt wisselen. Omdat de werkzaamheden buiten het geboekte hotel plaatsvinden zijn noch de hotelier noch Neckermann Reizen verantwoordelijk voor de uitvoering van de werken en hebben daar dus geen invloed op. Omdat wij daarom nergens de kosten kunnen verhalen zijn de kosten inderdaad voor eigen rekening. Voor vragen kunt u contact opnemen met de reisleiding of onze afdeling Customerservice ( 023-5135533 of [email protected]). Met vriendelijke groeten, Team Customer Service Neckermann

Reactie van de melder van de klacht

2 jaren geleden - Er zijn helemaal geen werkzaamheden buiten het hotel!!! Wat een onzin is dit. En ons een alternatief aanbieden van 1300 euro bijbetalen omdat jullie geen beschikbaarheid hebben is natuurlijk geen oplossing. Ik denk dat het schappelijk is dat jullie de 280 euro die wij hebben bijbetaald voor appartement die jullie niet in assortiment hebben vergoeden.

Alle klachten die gemeld zijn door