Klacht: Buikklachten en geen contact krijgen met reisleiding

[email protected] op 07 augustus 2019 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op dit moment bevinden mijn vriend en ik ons in het Thalia hotel te Rhodos. Wij hebben een accommodatie geboekt met all inclusive als verzorging. Mede door de warmte en het niet goed werken van de verhittingsplatenkoelplaten van het aangeboden buffet hier hebben wij wat buikklachten.
Geprobeerd te e-mailen en te whatsappen geen reactie op 5-8. Daarna gebeld in de ochtend en avond toen werd de receptie van het hotel gebeld door Neckermann.
Neckermann wilt dat wij hier een arts ter plaatse bezoeken als bewijs echter zou ik dan graag willen weten welke arts. Ook zou ik ter plaatse in het hotel de reisleiding willen spreken.
Nu word er niets met onze buikklachten gedaan en laat Neckermann zich in onze ogen van haar slechtste kant zien.
We zeuren niet over de eentonigheid van het eten maar wel over voedselveiligheid. Daarnaast komt bij dat er geen contact mogelijk is met de reisleiding ter plaatse en amper met Team nconnected Nl.

Gewenste Oplossing:

- Contact met reisleiding ter plaatse te Rhodos.
- Serieus inhoudelijk contact met team connected NL.
- eventuele genoegdoening omdat wij nu buiten onze accommodatie meer uit eten moeten gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 16 augustus 2019 om 07:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

[email protected]

Heeft op 16 augustus 2019 om 08:06 geantwoord

Nee niet akkoord.
Geen enkele oplossing is geboden.
Dit is een slechte service.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Nu na een maand nog steeds geen oplossing. Service en contact blijft uit bij Neckermann. Groeten, Koen Mertens

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]