Klacht: nexs

corry1943 op 30 januari 2013 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

waarom heb ik geen nexs boekjes meer en geen nexs punten meer waar blijft mijn korting dan en wat doense met de nexs die ik tegoed heb

Gewenste Oplossing:

met alles

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 31 januari 2013 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Corry,
Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad en heb ik je uitgelegd, dat ons nex-programma op 1 augustus 2012 is gestopt.
Omdat je de communicatie hierover had gemist, zijn we tot een oplossing gekomen in de vorm van een waardebon.

Met vriendelijke groet,
Diana
Webcare neckermann.com

Alle klachten die gemeld zijn door