Klacht: Nauwelijks bereikbaar thuis

op 27 mei 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds dat er in mijn buurt een hoog gebouw afgebroken is, waar een Vodafone zendmast op stond, is het bereik van HollandsNieuwe dramatisch verslechterd. De nu dichtsbijzijnde zendmast staat op een afstand van 1,4 km hemelsbreed. Ik mis meerdere telefoontjes per dag, die meteen naar de voicemail gaan, zonder dat de telefoon is overgegaan. De signaalsterkte die ik op dit moment heb, is -107 dBm 3 asu. Twee andere gezinsleden met eenzelfde abonnement hebben dezelfde problemen. Ondanks dat ik deze gegevens aan HollandsNieuwe heb doorgegeven, willen ze me niet verder helpen totdat ik mijn SIM-kaart in een andere telefoon heb geplaatst of 11 kilometer verderop naar een BelCompany winkel ga om een andere SIM-kaart te proberen. Vodafone (de beheerders van het gebruikte netwerk) zeggen dat ze, ondanks dat HollandsNieuwe een dochteronderneming is, niets voor mij kunnen betekenen.

Of Vodafone plaatst een nieuwe mast in de buurt of HollandsNieuwe laat een kostenloze contractbeëindiging toe wegens het niet kunnen leveren van hun service.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door IvonH