Klacht: slechte afhandeling

op 08 november 2018 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

afgekocht pensioen blijft onterecht liggen bij NN

ZO SPOEDIG MOGELIJK betekent bij NN 6 WEKEN !!!

ik heb uit geldnood mijn pensioen afgekocht bij NN
gelukkig kon ik mijn opgebouwde pensioen afkopen!!

ik kreeg een aardige vrouw aan de lijn ,zij zou binnen 6 weken

een voorstel opsturen ,ik zou dan binnen 3 weken op dat voorstel moeten reageren met bijbehorende papieren e.d.

dat is allemaal goed gegaan ,niets op aan te merken,

na 3 weken dacht ik ,ik heb nog geen bedrag op mijn rekening staan ,dus dacht ik bel even,.toen begon deze onnodige ellende.
in de brief met het voorstel gaven ze aan van vul hier u GEWENSTE rek nr in waar we op kunnen storten ,voor mij kwam het beter uit dit niet te doen op mijn eigen rekening dus vulde die van een vriend in.

dus toen ik belde waar het geld bleef zeiden ze mag niet een ander rek zijn dan die van jezelf.
ik dacht ja zet dat dan ook in het voorstel maar daar stond gewenste

maargoed ergens snapte ik het wel en gaf mijn eigen reknr door.
de man op dat moment van de klantenservice zei okee dat is nu allemaal geregeld en we gaan het nu afhandelen
.paar dagen later niks op me rek nog dus belde ik op

en toen kwam het verhaal ja dat duurt 6 weken t overmaken.
in de brief geven ze duidelijk aan als je papieren binnen zijn en je bent akkoort maken wij het bedrag zo spoedig mogelijk over.

zo spoedig mogelijk is dus eigenlijk bij NN 6 weken

alles word netjes aangegeven binnen 6 weken voorstel

akkoord van mij binnen 3 weken ,klopt alles overboeking zsm!!

maar t is standaart blijkbaar 6 weken wat in deze tijd al nergens over gaat want een overboeking is seconde werk ,waarom 6 weken extra wachten weer ???eigenbelang is dat!!! uitleg aan de telefoon van medewerkers is kinder niveau die slaan dicht en worden onbeleeft is jouw probleem krijg je te horen
ik zet niet in de brief neer overboeken doen we zsm !!
terwijl t 6 weken is dan kan je belletjes verwachten …..

dat t geld overgemaakt word heel snel

6 weken wachten achteraf terwijl zsm gezegt word kan niet!!!

mvg ojc van veen

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nationale Nederlanden

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Nederlanden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Nederlanden

Heeft op 08 november 2018 om 20:18 geantwoord

Hallo Olivier,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.

Dat kan op de volgende manieren.

Facebook: ga naar https:www.facebook.comNationaleNederlanden en kies dan voor ‘bericht versturen’.
Twitter: ga naar https:twitter.comnn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.

We nemen je klacht dan in behandeling.

Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen dan kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https:www.nn.nlContactKlacht-melden.htm
We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen omdat we je goede service willen bieden.

Groet,
Webcare | Nationale-Nederlanden

Alle klachten die gemeld zijn door ojcvanveen