Klacht: Levensverzekering wordt niet uitgekeert

op 01 juli 2020 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Levensverzerking wordt niet uitgekeert, maar nu vraag ik of ik een oordeel kan krijgen wat er dan niet goed is en daar reageren ze dan niet op.
Mijn man is 3 maanden geleden overleden en ik ben hier nog steeds mee bezig. Vind het belachelijk hoe NN met de klanten om gaat.

Als NN reageert met een oordeel en gewoon mijn levensverzekering uitkeert.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Bericht van Nationale Nederlanden

2 dagen geleden - Goedemorgen,Allereerst gecondoleerd met het overlijden van je man. Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze Social Media kanalen? We vragen dit, omdat we je via deze kanalen beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info. Dat kan op de volgende manieren.Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’. Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.We nemen je klacht dan in behandeling.Wil je liever niet via Social Media je klacht insturen, kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we je goede service willen bieden.Groet, Webcare Nationale-Nederlanden

Alle klachten die gemeld zijn door K.klacht