Klacht: Naltigheid van de filiaal manager, referentie RB/BBR

op 26 juli 2017 over Rabobank in de categorie Banken

Betreft : klacht tegen de Bank manager

Amsterdam 25-07-2017

Geachte heer.mevrouw

Hierbij dien ik (Babar) klacht in, het is namelijk zo,dat ik twee weken geleden op die filiaal van Rabo Bank die vestigt, op de dam , langs geweest, tabakswinkel die op het nr. 383 .1107GG te Amsterdam, om een wijzigingen binnen het zaak tabaksshop door te geven, na het gesprek heeft die manager van Rabobank heeft geadviseerd,dat ik eerste in kamer van koop handel in Amsterdam te laten wijzigen, vervolgens moet ik die gewijzigde gegevens naar hem meenemen, zodat hij die wijziging gegevens, die binnen het zaak was is gebeurd, te laten opslaan in het bestand in het systeem van de Rabobank, ik heb dus die gewijzigde dacument van kamer van de koop hadel naar de Rabobank meegenomen,die wijziging in de kamer van koophandel, ik overhandigd aan de manager(Rabobank), die wijzigiing was dat er nog een persoon in de bedrijf was binnen gekomen, nadat ik hem die wijziging gegevens had gegeven, heb ik hem letterlijk gevraagd,of hij nog iets anders ook nodig had,hij zei nee meneer babar, hij zei letterlijk dat hij die gewijzigde gegevens,in het systeem laten opslaan,maar dag daarop , toen ik probeerde te in te loggen, toen bleek te zijn dat mijn kaart was geblokkeerd, dat was dat voor me erg vervelende moment, omdat ik niemand kon betalen of online transacties laten doen, ik heb de bankmanager gebeld, maar hij was echt niet te bereiken, nadat ik vijf of zes keer te bellen, uiteindelijk was aan de lijn, ik heb hem de hele situatie uitgelegd, en eventueel een opheldering ook gevraagd, hij gaf mij heel abnormale antwoord, volgens hem, zoals vroeger was een man zaak, nu is dus gewijzigd, dus daarom heeft hij dat account geblokkeerd. Ik vertelde hem dat er duidelijk een persoon is ingevoerd, maar ik ben nog steeds in de zaak contact persoon, Volgens hem omdat er ook een kamer van handelsnummer is veranderd, dus daarom zijn we genoodzaakt, om dat te doen, ik was erg teleurgesteld, ik was niet eens, ik verzocht hem om een afspraak te geven, hij zei dat hij gaat terug bellen, maar hij mij niet terug gebeld, ik na het weekeind, vijf keer gebeld,dus vijf keer gebeld, om terug bel verzoek, maar die manager van dat filiaal dus op de dam heeft mij niet terug gebeld, uiteindelijk was ik naar die filiaal zelf gegaan met mijn vriend, om een klacht in te dienen, uw collega heeft mij geadviseerd, om online klacht in te dienen,

Door die blokkade moest ik hier en daar geld opvragen, om al die nota’s te kunnen betalen, sommige leveranciers waren niet blij met dat kwestie, het is nooit eerder gebeurd ,ik was zo tevreden met dienstverleningen, van Rabobank, maar die manager heeft mij heel veel problemen bezorg, over de financiële schade, kan ik momenteel niet veel zeggen,

N.B : ik heb die gewijzigde document van de kamer van de koop handel heel netjes afgegeven aan die manager, desondanks heeft de pasje laten blokkeren,zonder iets door te geven, of waarschuwen,

Ik heb alle rechte om een opheldering, want dit absurd.en nalatigheid,door die manager,
Hopende hiermee u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met een vriendelijke groet
M.Babar

ALS DIT PROBLEEM OPGELOST WORDT...

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.J Babar