Klacht: Nalatigheid Tix kost ons €1200,-

op 05 oktober 2017 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

De service is schandalig vanuit Tix.nl Vliegtickets. Wij kwamen er een maand geleden toevallig achter dat AirBerlin hun faillissement had aangevraagd. Niet eens door Tix zelf ingelicht. Vervolgens na veel moeite eindelijk telefonisch contact gehad. Ze zouden zoeken naar een oplossing…(!) Ze hebben zelfs voorgesteld om de reis om te boeken..! Nu werd ik vanmiddag gebeld dat mijn vlucht was geannuleerd (duh..), dat ik mijn geld niet terug krijg, dat er niet omgeboekt kan worden en of ik zelf even bij AirBerlin wil klagen.. Zo ga je niet met mensen om. Ik kan net zo goed €1200,- op straat gooien.

Als organisatie zijnde mag je verwachten dat je je leveranciers kent. Stel dat ik een webshop gehad zou hebben en mijn leverancier blijkt failliet te zijn, dan kom ik ook met een gepaste oplossing. Ik vind dat Tix.nl Vliegtickets nalatig is geweest in zijn handelingen.

Ik verwacht dan ook dat Tix.nl nog met een oplossing gaat komen, naar mijn mening is er sprake van wanprestatie en nalatigheid.

Wij willen ons geld terug. Ik heb berichten gelezen van eerder dit jaar dat het slecht ging met AirBerlin. Ze hadden ons nooit die tickets mogen verkopen. Een leveranciers-check was wel op z'n plaats geweest. Een jaar lang moeten sparen voor deze reis.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tix.nl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Tix.nl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tix.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tix.nl

Heeft op 05 oktober 2017 om 09:31 geantwoord