Klacht: Nalatigheid Tix kost ons €1200,-

op 05 oktober 2017 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De service is schandalig vanuit Tix.nl Vliegtickets. Wij kwamen er een maand geleden toevallig achter dat AirBerlin hun faillissement had aangevraagd. Niet eens door Tix zelf ingelicht. Vervolgens na veel moeite eindelijk telefonisch contact gehad. Ze zouden zoeken naar een oplossing…(!) Ze hebben zelfs voorgesteld om de reis om te boeken..! Nu werd ik vanmiddag gebeld dat mijn vlucht was geannuleerd (duh..), dat ik mijn geld niet terug krijg, dat er niet omgeboekt kan worden en of ik zelf even bij AirBerlin wil klagen.. Zo ga je niet met mensen om. Ik kan net zo goed €1200,- op straat gooien.

Als organisatie zijnde mag je verwachten dat je je leveranciers kent. Stel dat ik een webshop gehad zou hebben en mijn leverancier blijkt failliet te zijn, dan kom ik ook met een gepaste oplossing. Ik vind dat Tix.nl Vliegtickets nalatig is geweest in zijn handelingen.

Ik verwacht dan ook dat Tix.nl nog met een oplossing gaat komen, naar mijn mening is er sprake van wanprestatie en nalatigheid.

Gewenste Oplossing:

Wij willen ons geld terug. Ik heb berichten gelezen van eerder dit jaar dat het slecht ging met AirBerlin. Ze hadden ons nooit die tickets mogen verkopen. Een leveranciers-check was wel op z'n plaats geweest. Een jaar lang moeten sparen voor deze reis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tix.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Tix.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tix.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tix.nl

Heeft op 05 oktober 2017 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Tanja en Luke