Klacht: nalatigheid

op 28 december 2017 over Bandenthuis.nl in de categorie Internetshops - Auto's en auto onderdelen

ik heb 2 banden besteld met het monteer datum 27 dec tussen 10:30 -11:30. op dien montage datum om 9:10 belden ze mij om mijn afspraak naar de volgende dag vanwege zieke monteur te moeten verzetten na wat discusie met de heer Sebastian hebi ik verteld dat ik vrijdag 29ste een afspraak heb staan voor de apk keuring. dat was geen probleem maar op de afgesproken datum 28-12-2017 om 15:00 ,doordat ik helemaal niks van ze heb gehoord heb ik na 6 keren proberen telefonisch contact met ze kunnen krijgen, ik kreeg dan te horen dat ik helemaal niet in hun systeem was voor de banden montage. natuurlijk was ik helemaal verbaast en boos erover want daar ging ook mijn apk afspraak naar de maan. ze wilden een andere afspraak maken voor 2 jan 2018 maar ik wil nooit meer iets met deze bedrijf hebben en zaal ook niemand zaken met dit bedrijf doen. het is gewoon respectloos wat ze daar allemaal doen. DUS IK, OF IEMAND ANDERS DIE BEDRIJF bandenthuis AANRADEN, NEVER NOOIT MEER.

ik hoef niet meer

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bandenthuis.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bandenthuis.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door purcy41