Klacht: nalatigheid

op 09 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

ik was opzoek naar een wasmachine , ik had er 1 nodig zo snel mogelijk aangezien e huidige stuk was gegaan. ik heb de vestiging van hoofddorp bezocht en wilde een Zanussi hebben . ze gaven aan dat die pas 2 weken later geleverd kon worden , ze rade mij een andere aan die 80 euro duurder was maar die zou ik wel hebben binnen 2 a 3 dagen . op vrijdag zou de wasmachine en geleverd worden in de ochtend , ik werd gebed nee het word toch de avond mevrouw. Om 16 uur word ik gebeld vandaag word de wasmachine niet meer geleverd heb word misschien volgende week dinsdag… gister dacht ik weet je wat ik ga de mediamarkt bellen.. de mediamarkt weet van niks en dacht dat de wasmachine al geleverd was. De vervoerder heeft zojuist aangegeven dat het pas volgende week word. Eindstand duurt het dus 2 weken , ben ik door mediamarkt opgelicht voor 80 euro extra en tot de dag van vandaag heb ik mijn wasmachine nog steeds niet ontvangen,, MEDIAMARKT NOOIT MEER!!

ik dat mijn wasmachine zo snel mogelijk word geleverd en de 80 euro die ik over mijn eerste keuze heb betaald wil ik vergoed hebben

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cammy