Klacht: naheffing energiemaatschappij

op 28 februari 2017 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een naheffing gekregen van de afgelopen 4 jaar.Gebeld met hun want dat was schrikken betaal altijd netjes op tijd en gevragen hoe dit kon en dat ik het er niet mee eens was.Volgens energie direct zou de meter over de kop zijn gegaan in 2012/2013 .Gaat om een bedrag 4700.Week later nog een keer gebeld want er moet toch een regeling gemaakt worden want 4700 euro kan ik niet ineens ophoesten. Gevraagd of ik het kon afkopen dan zouden mijn ouders mij helpen.Nu ben ik me wat gaan verdiepen na de schrik op internet lees ik daar dat de energiemaatschappij maar een naheffing mag doen van de afgelopen 2 jaar als je later dan 2004 bij de energiemaatschappij bent aangesloten wat ik dus ben.Dat zou dan van 2016 2015 zijn die ik terug moet betalen .

Gewenste Oplossing:

Als dat zo is ben ik bereid om die 2jaar ineens te betalen.Minus de 400 euro die ik al terug heb betaald.Anders ga ik toch maar verder stappen ondernemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Naheffing 2017