Klacht: Nador/Tanger – Schiphol 9juni 2016

op 10 juni 2016 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte heer/mevrouw,
Ik heb gisteren een vlucht vanuit Tanger na Schiphol gepakt en het vliegtuig was niet op tijd vertrokken. En jullie maatschappij wist hier van te voren al van maar jullie lieten eerst iedereen inchecken en na de vertrekhal gaan, om vervolgens om te roepen dat er een vertraging is. Alleen kwam dit toestel vanuit Nador waar de mensen ook gedupeerd waren l door air Arabia omdat mensen hadden geboekt voor een rechtstreekse vlucht en voor de vlucht ook niet op de hoogte zijn gesteld van de verandering. Hoe ik dit weet omdat mijn eigen broer, schoonzus en tante op die vlucht zaten van Nador na Schiphol. Normaal zou ik het gewoon accepteren dat er een vertraging is maar ik heb zelf een keer meegemaakt met air Arabia dat ik letterlijk 30sec te laat was met inchecken op Schiphol en daardoor me vlucht misten en een nieuwe ticket moest boeken voor de eerst volgende vlucht. Ik bood zelfs aan om me koffers niet in te checken en alleen met me handbagage te vertrekken maar kreeg een ijskoude nee op request. En dat terwijl het toestel een uur later vloog. Waardoor ik genoodzaakt ben om dit mailtje te sturen, ik wil graag compensatie/tegemoetkoming voor het anderhalf uur wachten.
Ik verwacht graag een reactie van iemand!!!

Totaal niet tevreden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over air arabia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over air arabia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aadil