Klacht: Nachtmerrie

op 02 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij zijn 6 aug een week met 7 personen op het park de Vossemeren geweest. Het voelt nu nog als een nachtmerrie.
Vies, vreselijke kattezeiklucht, schimmel op de muren. Koelkast kapot, beschadegingen aan tegels, vloer, tafels. Kapotte lampen, lekkage in gootsteenkast. Matrassen doorgezakt, vol vieze vlekken. 1 matras stonk naar urine! Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Normaal gesproken maken mensen leuke vakantiefoto\’s maar onze filmrol staat vol met allerlei mankementen. Helaas kun je de vreselijke stank niet op foto vastleggen. Het was echt overleven, we hebben de hoofdprijs betaald en we zijn eerder weggegaan omdat het niet meer te doen was!!
Het is zeer verbazend als ik zie hoe snel hier de klachten worden opgelost, ik wacht al weken op een antwoord!!!
Ik krijg na mijn laatste mail een reactie dat ze altijd eerst alles grondig uitzoeken!
Nou ik kan hier heel kort over zijn ga 1 uur naar binnen in het huisje waarin wij zitten en je begrijpt volledig wat wij bedoelen!
Mocht centerparcs dit lezen dan bij deze het referentienummer waarin ook alle foto\’s zijn meegezonden (779507-1472483008)

Volledige terugbetaling reissom en een bos bloemen voor het lange wachten op een reactie

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 05 september 2016 om 10:44 geantwoord

Heeft op 05 september 2016 om 11:29 geantwoord

De klacht is zeker niet opgelost. Centerparcs maakt zich er wel heel makkelijk vanaf!
Passende cottage?? Werden we als gezelschap uit elkaar getrokken en het was achterop het park. Verder zaten ze vol!
Wij zijn hier nog niet klaar mee en geven ze nog de gelegenheid om alsnog met een passend antw te komen!
Zo niet dan schakelen we een advocaat in en zullen de 156 gemaakte foto's gaan publiceren!

Alle klachten die gemeld zijn door Vedasa