Klacht: Nacht op straat

op 17 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Een paar dagen geleden was ik met een vriendin aan het rondreizen door Europa. We vertrokken van Budapest naar Split om daar wat dagen door te brengen in een hostel die ik via booking.com heb geboekt, omdat ik er volgens mij van uit kon gaan dat booking.com wel een betrouwbare site is. Na een reis van ongeveer 24 uur kwamen we aan in Split en wilde we richting het hostel gaan, het adres ervan bleek echter helemaal niet te bestaan. Via google maps en de website van booking.com was het niet te vinden. Ook mensen in de buurt hadden er nooit van gehoord. We hebben de hele stad afgezocht naar een plaats om te slapen, maar het enige wat we vonden was nog een hostel (die ook op booking.com staat) die gerund werd door kinderen onder de 15 jaar oud. We hebben uiteindelijk op de straat moeten slapen. Na zo’n lange reis was dat echt verschrikkelijk en heeft het de rest van onze reis verknalt. Ik werd ziek die avond dat we op straat sliepen en heb daar de rest van de vakantie van moeten bijkomen. We zijn daardoor ook nog eerder weer naar huis gegaan dan gepland. Het hostel dat we in eerste instantie geboekt hadden heette Guesthouse Perla (beoordeeld op de website met een 6,9) en het hostel waar alleen kinderen van onder de 15 rondliepen was het Guest House Royale in Split.

schadevergoeding voor gederfd vakantiegenot

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht R.Siewers

2 maanden geleden - Het is alweer bijna een week geleden dat ik bovenstaande klacht heb gestuurd, helaas heb ik tot op heden nog geen reactie gehad. Graag hoor ik zo snel mogelijk van booking.com over het bovenstaande. Groet, Rosalinde

Alle klachten die gemeld zijn door R.Siewers