Klacht: naam callassist komt inderdaad weer naar voren

op 18 april 2017 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Net las ik een klacht van lonnieschaarse. Omdat ik geen reactie kon plaatsen besloot ik om mijn eigen klacht in te dienen. Het klopt dat de naam callassist weer naar voren is gekomen. Veel mensen hebben van dit groepje zuur geleden. ( ga maar eens op google)

De naam Dutchluck komt me niet bekend voor. Wel ben ik benader dit keer door Energiedirect ja, en voorheen door Online Luck en Wintogether en nog een paar rare namen. Steeds door een 085 en opvallend is dat Energiedirect er nu ook bij zit opeens.

Worden onze gegevens onderling (wintogether callassist en energidirect enzo..) doorverkocht of hoe zit dat? Energidirect zou ik adviseren ons te laten bellen door mensen die we misschien wel wat makkelijker kunnen verstaan.

Wie belt ons nou echt?

Wanneer het helder is wie ons nou belt?

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 21 april 2017 om 14:36 geantwoord

Hoi Tiggesta,

Dankjewel voor je bericht. Ik kan je verzekeren dat energiedirect.nl geen vertrouwelijke gegevens verkoopt. Dat is verboden. Ik kan aangeven dat energiedirect.nl via een partner met een 085 nummer belt voor het doen van een aanbod. Heb je hier een klacht over of wens je niet benaderd te worden?

Will
energiedirect.nl

Alle klachten die gemeld zijn door tiggesta