Klacht: na verlenging zelfde contract goedkoper voor nieuwe klanten

op 28 december 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

in november 2017 abonnement(dat verloopt op 2 maart 2018) verlengd. Nu in december 2017 komt vodafone met ditzelfde abo maar dan €5 goedkoper. Omdat mijn abo pas op 2 maart 2018 verloopt en dus eigenlijk pas op deze datum verlengd wordt gevraagd voor deze prijs ook bij mij te berekenen.
Antwoord vodafone: helaas, zichttermijn is verlopen, u zit vast voor 2 jaar voor duurdere prijs. Geen enkele coolance ofwat dan ook van vodafone.

Ik vind dat ik als langdurige klant van vodafone ook een stukje coolance mag verwachten,immers als ik gewacht had tot nu had ik ook de goedkopere prijs gekregen. Ik dacht toen ik verlengde dat ik een goede deal had maar dat blijkt nu dus niet zo te zijn. Ik had dus zo lang mogelijk moeten wachten blijkt nu.
nieuwe vodafoneklanten zijn zelfs beter af dan iemand die al 8 jr bij vodafone zit en verlengt want zij krijgen nu wel deze prijs.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Reactie van de melder van de klacht johannes13

9 maanden geleden - hoe kan ik dit bericht lezen want ik heb geen twitteraccount

Reactie van de melder van de klacht johannes13

9 maanden geleden - ik heb ut al gevonden, sorry

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door johannes13