Klacht: Na verhuizing krijg ik geen folderpakket

op 07 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is al meer dan 3 maanden geweest ik verhuis ben, maar ik krijg nog steeds geen folderpakket (in plastic verpakt) op m’n nieuwe adres. Ik heb ook al 3 keer klacht ingediend, maar niets is veranderd.

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik wekelijks de folder (verpakt in plastic) weer ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 oktober 2017 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Omari,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u al een hele tijd geen Spotta folders in uw brievenbus ontvangt. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en hopen van harte dat u op korte termijn de folders weer in uw brievenbus zult ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Rozena