Klacht: Na omboeken wederom boekingskosten en toeristenbelasting betalen

op 24 mei 2020 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hebben onze vakantie (boeking 1032967) een midweek in juli, omgeboekt naar een midweek in oktober. Dit i.v.m. de Corona crisis én privé omstandigheden. De website van Centerparcs zegt het volgende over omboeken:

Voor elke wijziging tot maximaal 4 weken voor aankomst in een reeds gedane boeking rekenen wij u € 49,50 wijzigingskosten aan. Deze kosten worden niet aangerekend indien u bijboekt of wijzigt naar een duurdere periode of cottage.

Wij hebben in oktober een duurdere (vip) cottage geboekt. Maar daar bovenop komt toch de wijzigingskosten én ook toeristenbelasting. Dit terwijl er reeds toeristenbelasting is betaald.

Na contact met centerparcs te hebben gehad over bovenstaande gaf men aan dat het geen omboeking betrof, maar een nieuwe boeking.

Ik ben tevreden wanneer de wijzigingskosten en toeristenbelasting niet (nogmaals) in rekening worden gebracht.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MMulder82