Klacht: Na een geannuleerde order geen geld terug ontvangen

op 11 juni 2016 over Telecom and More in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18-03-16 een ps4 controller besteld en betaald met een levertijd tussen 5 t/m 8 werkdagen.
Na lang wachten niks ontvangen. Heb er heen gebeld en kreeg dus te horen dat het niet meer op voorraad was maar zij dat ik hem binnen 8 dagen zal ondvangen. Maar helaas weer niks ontvangen heb weer gebeld en heb de bestelling geannuleerd en zou het geld terug krijgen maar nu 3 maand verder nog steeds geen geld ontvangen ze maken allemaal beloftes maar komen niks na.
Ik zal nooit meer zomaar ergens online wat bestellen.
Ben er nu ook achter dat je betrouwbare online winkels kunt herkennen aan een thuiswinkel keurmerk /webshop keurmerk klik op het icoontje om te kijken op het ook echt is en niet een mooi plaatje. En google even op klachten. DUS DOE GEEN ZAKEN MET TELECOMANDMORE tenzij je van je geld af wild.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug ontvangen heb.
En dat er wat aan gedaan word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telecom and More over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tom26111979