Klacht: na bijna 3 maanden nog steeds geld niet terug

op 03 juli 2017 over Jisells in de categorie Online Reisbureaus

In april zouden we naar venetie gaan , ik heb eerst 100 euro borg betaald
en in februari de rest van de reissom betaald dat was 534 euro. 3 weken voordat we weg zouden gaan had ik nog steeds niks vernomen en nog geen tickerts gezien, heb ik gebeld , daar vertelden ze me dat de reis niet doorging vanwege weinig deelnemers. Nou mooi dat zij het wel wisten maar wij niet. maar goed dat ik dan zelf bel want wannneer waren zij van plan om ons daar over in te lichten. Ze zou andere datum en andere bestemmingen toe sturen om evt een andere reis te gaan maken.
Dit heb ik netjes per mail gekregen. maar daar zat niks bij , zeker omdat ik weer andere vrije dagen moet gaan regelen en voor mijn man ook. Dus heb ik terug gemailt dat ik ervan af zie en dan graag mijn geld terug wou. Ik had er ook geen vertrouwen meer in. dat was geen probleem want in de voorwaarden staat ook als de reis geannuleerd wordt door reis bureau zelf door te weinig deelname en niet mogelijk is om evt een andere reis te nemen dat je binnen 30 dagen je geld terug krijgt. Ik kreeg netjes een mail terug of ik mijn bankgegevns wou door mailen zodat ze het geld over kunden maken. gedaan en dit werd doorgestuurd naar de accounting. Na 1,5 maand nog niks ontvangen, gemailt hier over. geen reactie. na 2 weken weer gemailt geen reactie. toen maar eens gebeld . Daar werd wel gezegd dat er mail naar mij was gestuurd. nou niks gezien hoor. dus zou hij dit met spoed met de accounting opnemen. Nou naar meer dan 2 maanden nog steeds niks gezien of gehoord. weer gebeld zij hij dat er een fout zat dat het ging om de reis naar turkije , nou nee dat klopte niet ging om venetie, hij zei dit weer door sturen om die fout er uit te laten halen, Nou ik zei tegen hem de vorige keer had ik jou ook aan de lijn en toen zat er geen fout in en ging het over venetie. ik heb hem gevraagd om dit nu eens goed op te gaan lossen want ik ben er wel klaar mee zo. ja dat snapte hij. Nou ik wacht af . maar ik heb er geen goed gevoel over.

ik ben pas tevreden dat ik mijn 634 euro terug hebt ontvangen.

Reactie van de melder van de klacht Renata Alphenaar

1 maand geleden - Er is niks gedaan aan de klacht , werd niet door Jisells opgelost, gelukkig heeft omroep Max dit opgepakt er waren intussen steeds meer klachten, zij zijn daar achteraan gegaan en heeft de organisatie opgespoord in Italie. Ik heb kort daarna al mijn geld terug ontvangen. Als tip neem contact met omroep Max zij kunnen jullie verder helpen.Is ook al behandeld in de uitzending van groeten van Max.

Alle klachten die gemeld zijn door Renata Alphenaar