Klacht: Na 32 uur plakt de flexa op terpetine basis nog steeds

op 28 augustus 2016 over Flexa in de categorie Producten

Ik heb bij de praxis een blik strak in de lak op kleur laten mengen 18-08-2016 Hiervoor is een basis Flexa strak in de lak zijdeglans NOO 930 ml gebruikt. kleur beschut. De houten ondergrond is goedgeschuurd en vet vrij gemaakt. Met de roller een eerste laag opgebracht. Na 32 uur is de verf droog maar plakt nog steeds. Ik ben terug naar de praxis gegaan en heb een nieuwe pot verf op kleur mee gekregen 23-08-2016. Ik heb de ondergrond weer op nieuw geschuurd en een klein deel opgebracht. Het zelfde probleem. Zelfs het roer-stokje plakt weer net als bij de vorige pot verf. Ik had strak in de lak kant en klaar gekocht op terpentine basis wit zijdeglans op gebracht geen enkel probleem. Ter info de verf was erg dun o ja ik heb goed geroerd.

Als we de verf hebben die niet plakt de kleur vinden we mooi.
En opnieuw schilderen is geen probleem allen jammer van de tijd. Zou op water basis beter zijn?

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 30 augustus 2016 om 11:14 geantwoord