Klacht: na 3 maanden batterij van horloge al stuk/leeg

op 14 oktober 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3juli j.l. fossil horloge bij de Bijenkorf in Utrecht gekocht ter ere van mijn 64ste verjaardag.
Uitgebreid voorgelicht over eventuele service bij klachten. Horloge stopt er na 3 maanden al mee. Terug naar Utrecht. Kunnen er geen nieuwe batterij inzetten. Moet opgestuurd worden. Horloge minimaal 4-6 weken weg!!! Slechte service!!
Vraag om een telefoonnummer van een klachtenservice. Krijg ook nog een “vals ‘nummer dat helemaal niet in gebruik is Kom speciaal met de bus vanuit Soesterberg naar Utrecht hiervoor. Slechte afhandeling.

Gewenste Oplossing:

Als ze in Utrecht mijn horloge vlot maken en de buskosten op zijn minst vergoeden.(voor 2x op en neer reizen!!)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 14 oktober 2016 om 13:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben per e-mail contact opgenomen met de klant. Wij geven de klacht wederom door aan het filiaal .

Alle klachten die gemeld zijn door fossilhorloge