Klacht: na 20 minuten in de wacht staan opgegeven

op 05 juli 2012 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Eeste een keuze menu waarna je na 2 minuten pas doorheen gekomen bent. Hierna nog mooi 20 minuten in de wacht staan en nog geen medewerker mogen spreken

05-07-2012 tijd 13:24 tot 13:44

Geen idee maar het zou fijn als zo een groot bedrijf eens wat zou doen aan klantvriendelijkheid.......

Bericht van Stedin

5 jaren geleden - Vervelend dat u in een wachtrij heeft gestaan en geen collega te spreken heeft gekregen. Ik heb geprobeerd u te bereiken maar kreeg te horen dat u op vakantie bent gegaan en niet bereikbaar bent. Graag ontvang ik een telefoonnummer waarop u te bereiken bent. Met vriendelijke groet, Claudia Stedin Klantenservice

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Stedin in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stedin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stedin

Heeft op 12 juli 2012 om 15:19 geantwoord

Helaas kan ik u nog steeds niet telefonisch bereiken om te vragen hoe ik u alsnog kan helpen.
Ik heb een aantal malen met uw broer gesproken die ook niet precies wist wat uw vraag was, daar deze hier ook niet gesteld is kan ik op dit moment niks voor u doen.
Met uw broer heb ik afgesproken dat u zelf nogmaals contact op neemt.

Wanneer u belt, zorgt u dan dat u de juiste keuze in het menu maakt. Mocht uw vraag bijvoorbeeld over de werking van uw gasmeter gaan, waar uw broer u wel eens over heeft horen praten, dan kunt u terecht bij onze afdeling Meters en Meterstanden, optie 2 in het keuzemenu.

Claudia
Stedin Klantenservice