Klacht: na 2 weken nog steeds geen Internet .elke dag bel ik er word niks voor me gedaan .

op 01 oktober 2016 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na een week wachten en na mijn eigen initiatief eindelijk een monteur langs gehad van current connect.
Deze monteur kreeg de aansluiting ook niet voor elkaar .
Na 2 uur is hij weggegaan alle draden en kastjes ligt nog in mijn huis rond te slingeren .
meterkast open laten staan en ik kan ook mijn alarm niet meer op mijn huis zetten .
Het ligt aan caiway is de conclusie .
fiber zal een contact maken met caiway.
van af woensdag middag wacht ik op een telefoontje van een monteur van caiway dus .
Na elke dag gebeld te hebben en te horen te krijgen van fiber , het is in behandeling meneer het is even afwachten op een reactie van caiway.
even afwachten is nu dus bijna 2 weken .
vanmorgen was ik het zat en heb zelf naar caiway gebeld .
het blijkt dat ze daar van niks weten !!!!!
wat een waardeloos bedrijf dat fiber .
en schandalig Hoe hun met hun klanten omgaan .
maar alvast bij elkaar 155 € afschrijven dat kunnen ze wel hoor .

Gewenste Oplossing:

vandaag nog Internet en een fikse schade vergoeding voor de talloze telefoontjes en ergenis

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sac stam