Klacht: Na 2 maanden nog geen rekening

Gefrustreerde ondernemer op 01 maart 2021 over Rabobank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december rekening aangevraagd.
Alleen moest er eerst een nieuwe bestuurder worden ingeschreven.
Kon even duren, door corona zou die speciale afdeling het druk hebben.
We zijn nu al 2 maanden verder.
Dramatische dienstverlening.
Je wordt niet op de hoogte gehouden en moet overal achteraan gaan…

Gewenste Oplossing:

Contact opnemen, bestuurder inschrijven in systeem Rabobank en rekeningen openen. Zo moeilijk is dat toch niet?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gefrustreerde ondernemer