Klacht: Na 1 herhaling al retour afzender!

op 18 december 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 1 herhaling ging het pakket al retour afzender. Men komt langs op werktijden (dus als je er niet bent) en geeft je geen enkele mogelijkheid om mee tw erken of het ergens zelf op te halen.
Telefonisch zijn ze onbereikbaar. vandaag meer dan 12 keer gebeld en er neemt niemand op, zowel ’s ochtends als ’s middags niet.
Je denkt: dit kan toch niet waar zijn?

Gewenste Oplossing:

Pakketje geleverd, probleem opgelost!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2012 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Het is niet mogelijk dat Selektvracht in opdracht van de consument een onderzoek opstart. Met alle opdrachtgevers heeft Selektvracht de overeenkomst dat zij hierover contact opnemen met de zakelijke klantenservice bij Selektvracht.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door hofstee-020