Klacht: Muurverf dekt niet goed

op 20 september 2017 over Flexa in de categorie Producten

Ik wou graag een muur in mijn huis een andere kleur due ik koos voor de early dew van flexa creations. Op het blik stond dat het geschikt was voor +- 12 m2, toen ik met mijn muur van ongeveer dezelfde afmeting nog niet eens op de helft was het eerste blik al op, dus een tweede blik gehaald met dat blik de ander helft gedaan. Dit alles laten drogen en nog steeds echt niet mooi maar vlekkerig opgedroogd. Nu vandaag dus weer 2 blikken gekocht dus nu straks in totaal 4 blikken op een muur van ongeveer 12 m2 ik baal hier flink van het eerste blik gekocht voor 20 euro de anderen gelukkig in de aanbieding, maar toch 62 euro voor 1 muurtje best veel geld voor 1muur. Dit terwijl we de witte muurverf ook van flexa hebben en hier alle muren maar 1 keer mee hebben hoeven te doen. Dit bij de winkel ook aangekaart, maar die kunnen niks doen.

In ieder geval een vergoeding

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 21 september 2017 om 11:18 geantwoord