Klacht: Muis nog niet binnen (3novmeber besteld)

op 26 december 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Het is nu al 40 dagen geleden ongeveer dat ik een muis heb besteld. Heb al een ticket gestuurd naar lightinthebox maar kreeg als antwoord dat het langer kan duren door duanen en slecht weer.. Nu hebben ze een voorspelling gedaan dat de muis voor 1 januari 2018 binnen moet zijn, maar daar heb ik ook geen vertrouwen in omdat kerst aankomt en dan nog drukker zou zijn.

Duidelijkheid hoe ik het kan vinden via eigen postkantoor of een datum waar die binnenkomt en anders graag nieuwe bestelling van de muis want het is toch de muis die ik wil hebben

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 26 december 2017 om 13:42 geantwoord

Beste Jack Li,

Dit is Customer Service Supervisor Leon. Ik heb uw klacht ontvangen en zou graag willen helpen. Ik zal u verzorgen dat u geen verlies bij ouze site zou lijden.

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen.

Wij zullen een herzending van uw pakket voor u regelen via de traceerbare Airmail, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport. Maar vriendelijk verzoeken wij u het tweede pakket te weigeren indien het oorspronkelijke pakket later wordt afgeleverd door uw lokale postkantoor.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Leon
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door jackkk