Klacht: Muggenplaag & vochtig vuil huisje

op 30 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Bij aankomst Kempervennen op 27/06/2016 viel ons direct op het grote aantal muggen.Gezien het feit dat we elk jaar omstreeks deze tijd van het jaar een weekje boeken bij de Kempervennen en het ons bekend is dat we in een bosrijke omgeving verkeren waar muggen kunnen voorkomen is het deze maal niet NORMAAL!!
Bij het betreden van het huisje stonden de ramen open met als gevolg dat alle kamers vol met muggen zaten.
Het probleem is bekend bij C.P. ,we konden op verzoek ons huisje laten behandelen met een verdelgingsmiddel, maarja is het middel dan niet erger als de kwaal.
We zijn nu elk moment aan het vangen om toch enigzins een mug vrije omgeving te verkrijgen.
De reinheid van het huisje is een ander verhaal:
1) natte vuile vloerbedekking in de slaapkamers
2) muffe lucht in het gehele huisje
3) conclusie , het huisje is zeker toe aan een grondige schoonmaakbeurt
4) Inventaris aan vervanging toe

Als ik de prijs/kwaliteit verhouding op bovenstaande zou moeten toetsen met als wetenschap dat we elk jaar hetzelfde huisje huren en constateren dat de staat van het huisje elk jaar verder achteruit gaat vinden we ons door C.P. voor de gek gehouden met alle mooie reclame folders.
We komen al ruim 25 jaar bij C.P. maar ik denk als ze hier geen aandacht aan schenken ze op den duur gasten gaan verliezen.

Gedeeltelijke refund

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 04 juli 2016 om 08:35 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Kempervennen