Klacht: Muggenplaag – Nooit meer Centerparcs

op 12 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Een hele goedendag team Centerparcs

Afgelopen weekend (6-5 t/m 8-5) verbleef ik met mijn familie in een cottage in Centerparc de Eemhof.

Al jaren ga ik met mijn familie naar Landal Greenparks. Toch wilden wij eens Centerparcs ervaren. Daarom kozen wij voor Centerparcs de Eemhof via een verrassingsweekend.

We hadden er enorm veel zin in en keken er enorm naar uit; een weekend ontspannen in de zon en alleen maar buiten zijn. Helaas hebben wij een totaal andere ervaring gehad.
Al een uur na aankomst merkten we dat er overal in- en rondom het huisje muggen waren. Het duurde dan ook niet lang voordat we allemaal flink waren gestoken. We konden niet buiten zitten, zo erg was het.

In de supermarkt bleek geen anti-muggen spray of gel aanwezig te zijn. Wel 100 opties voor een nabehandeling, maar niks preventiefs.. De dame in de winkel vertelde ons dat dat de week erna pas weer geleverd zou worden. Daar hadden wij natuurlijk niks aan.

We zijn zelfs eerder naar huis gegaan, omdat we alleen maar binnen hebben gezeten. Mijn moeder en zusje zijn allergisch voor muggen en hebben het hele weekend op bed gelegen.

Er is ook geen communicatie geweest vooraf als waarschuwing van deze muggenplaag en/of dat we preventieve medicatie mee moesten nemen.

Ik zou Centerparcs niet aanraden aan vrienden en familie. Ik kies in het vervolg ook niet meer voor Centerparcs als accomodatie. Jammer dat het zo moest gaan.

We hopen op een response van het management. Een fijne dag gewenst.

Familie van Laren

Een passende oplossing

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 17 mei 2016 om 08:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door laurinevl