Klacht: muffe lucht, verstopt bad, overlopend toilet en verdwenen mobiele telefoon.

op 19 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Bij aankomst (23.00 uur) in het Bois de France werden we niet echt hartelijk ontvangen door een portier die totaal geen Engels sprak. Onze geboekte cottage 471 was al vergeven en na een half uur wachten kregen wij twee vreemde sleutels met 40 AL op het label en mochten wij huisje 405 betrekken. Bij het binnen komen roken we meteen een muffe riool lucht. Maar daar wij moe waren gingen we meteen slapen. De volgende ochtend merkten we meteen dat het badwater na één keer douchen niet wegspoelde. Dat betekende dus voor drie mensen douchen in het water van de voorganger. Ook maakten we gebruik van de toilet, die na het doortrekken steeds vol bleef staan met water. Een halve dag later stroomde de toilet zelfs over. We melden deze klacht direct bij de receptie, maar daar leken ze onze klacht niet serieus te nemen. Er zou iemand binnen 2 dagen langskomen. Wij dachten dat zij ons niet begreep, omdat ook deze receptionist weer geen Engels sprak! Toen we aandrongen en bleven staan ging zij bellen en kwam er direct iemand langs om het probleem te verhelpen. Nu vier dagen later en vier keer na de receptie gelopen te zijn. Waaronder we ook foto’s hebben getoond zijn wij het helemaal zat! We hebben gevraagd om een andere cottage, omdat er naast ons huisje twee huisjes leeg staan, echter bleken deze ook met problemen te kampen, waardoor deze niet verhuurd konden worden. Dan de volgende klacht. Maandag 18 juli zijn we om 15,00 uur gaan bowlen, omdat mijn dochter van 1 de bowlingbal tegen haar vingers kreeg en ik naar de EHBO moest stopten wij eerder en vertrokken wij met spoed. Helaas liet ik daarbij mijn mobiele telefoon liggen op tafel tussen de drankjes die wij genuttigd hadden. We passeerden bij het verlaten van de baan de ober die de glazen kwam ophalen.( Daar waar mijn mobiel lag.) Na een uurtje zwemmen kwam ik er achter dat ik mijn mobiel vergeten was en ben ik naar de receptie gegaan om dit te melden. Zij konden me daar niet helpen en deden ook niets voor mij. Ik besloot daarom om maar naar de bowlingbaan te gaan en daar te vragen naar de mobiel. Ook hier weer niets gevonden. Ik meldde dat ik dat vreemd vond, omdat mijn mobiel gewoon tussen de glazen lag die opgehaald werden. Maar helaas weer geen communicatie in het Engels mogelijk! Mijn geloof in Center Parcs heeft hierbij wel het nulpunt bereikt. Toen ik vandaag dan ook nog bij de slagboom tegen gehouden werd door een Franstalige man die zich manager noemde, om het park op te gaan met twee slapende baby’s, die ik even uit de auto wilde halen bij het huisje om dan weer terug te rijden naar de parkeer plaats en deze man zeer brutaal en grof reageerde en alleen maar kon zeggen “Car Parkingplace’ wilde ik terug keren naar Nederland.

Ik ben tevreden met een financiële compensatie en wil graag een reactie terug van Center Parcs. Let wel ik bezoek 5 keer per jaar een Centerparcs-huisje in Nederland en ben nog nooit zo behandeld als op dit park!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 21 juli 2016 om 09:44 geantwoord

Het Webcare Team van Center Parcs heeft de klacht in behandeling genomen en de gast een e-mail verzonden. Er werd een digitale voucher aangeboden voor het ongemak dat de gast heeft ondervonden, voornamelijk voor de gebreken in de cottage. Eveneens zal de klacht intern worden besproken op de betreffende afdelingen.

Alle klachten die gemeld zijn door F.Bekker