Klacht: Muffe lucht

op 18 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

In cottage 78 van park Eifel hing in de slaapkamers een vreselijk muffe lucht die beneden waren.
Zat in de vloerbedekking matrassen en kussens.
Hierdoor konden wij bijna niet slapen en kregen ook last van onze luchtwegen en hoofdpijn.
Ondanks dat we met het hebben proberen te luchten waren wij genoodzaakt om onze vakantie vervroegd af tebreken.
We hebben het ook aan het park zelf gemeld.
We hebben ook wat rond gevraagd maar ons huisje had het alleen.
Hopend dat jullie er wat aan doen op .

Een vergoeding voor het ongemak en dat wij vervroegd onze vakantie af moesten breken.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 21 juli 2016 om 11:54 geantwoord

Het Webcare Team van Center Parcs heeft de gast per e-mail benaderd. Tevens werd er contact opgenomen met het park voor feedback. Er werd bevestigd dat de gasten de avond voor de geplande vertrekdatum naar huis zijn vertrokken. De klachten werden toen ook kenbaar gemaakt. Helaas heeft het park niets meer voor de gasten kunnen betekenen wat zij erg betreuren. Voor het ongemak werd er een cadeaubon aangeboden.

Heeft op 21 juli 2016 om 12:38 geantwoord

Wij hebben geen cadeaubon aangeboden gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wemelsfelder