Klacht: Muf en klam huisje vol met insecten

op 26 juni 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Huisje nummer 323 park de Eemhof. Stonk er bij aankomst en schoonmaak liet ver te wensen over. Zelf alle spinnenraggen met spinnen weggehaald, muren schoongemaakt, overal vette vingers op. T was zo vochtig in huisje dat je kleren gewoon nat aan voelde, dan heb ik t nog niet over t beddengoed . Vreselijk. Dag eerder vertrokken, s avonds niemand bij receptie om door t geven. Bij inleveren sleutels werd gevraagd of we t naar t zin hadden gehad, nee dus, werd niet op gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Een gedeelte van de reissom terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 juni 2017 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 26 juni 2017 om 17:07 geantwoord

Gezien het be drag van de boeking vine ik een tegoedbon van 100 euro wel erg minimaal. Het is toch te gek dat ik bij aankomst eerst Moët schoonmaken en je niet kan slapen van de klamme bedden?

Alle klachten die gemeld zijn door Feikes