Klacht: Mr.

op 09 juli 2012 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Op 08/05 plaats ik een bestelling van een bril met kenmerken hiervoor beschreven samen met een zonnebril met dezelfde kenmerken. OOk voor mijn echtgenote bestel ik een bril en zonnebril met enkelvoudige glazen. De verwachte leveringstijd voor deze brillen is 22/05. Op 22/05 gaan we onze brillen afhalen en worden ze betaald. Voor mijn echtgenote is alles perfect. Volgens mij is het zicht van mijn brillen slecht. Daar mijn glazen gevoelig versterkt zijn zegt men mij dat mijn ogen zich nog moeten aanpassen. Daarom neem ik de brillen mee naar huis maar ik kan ze niet gewoon worden. Op 25/05 ga ik terug naar de winkel waar men vaststelt dat er een fout is gebeurd bij het doorgeven van de sterkte der glazen. Men zal voor mij nieuwe glazen laten maken. Op 08/06 is mijn zonnebril klaar maar heden 06/07 is mijn bril nog steeds niet geleverd. Dit betekent dat ik reeds twee maanden aan het wachten ben op mijn bril.

Zeer spoedige levering

Bericht van Hans Anders

5 jaren geleden - klacht in behandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 26 juli 2012 om 10:37 geantwoord

opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door berinvto