Klacht: Motorische mankement volkswagenGolf plus

Na 90.000 km ketting kapot, was fout van de fabriek die de ketting leverde. Kregen coulance maar hebben toen wel 1000 euro betaald.
Nu zijn we 60.000 km verder en hebben we het zelfde probleem. de km stand is nu 151.000 km !!! Moeten nu 4500 euro betalen voor een nieuwe motor en daar is dan ook de coulance al van af !!! de auto is net 8 jaar ( mei 2008 ) en nu al een totaal nieuwe motor erin…!!!
Daar is dan ook de coulance al van af… Het probleem schijnt bekend te zijn bij VW dat er een mankement is bij deze serie van de Volkswagen golf plus… Misschien heeft u wel meerdere klachten binnen gehad in het verleden met dit probleem…. Niet echt een fantastische service ben ik van mening……. de auto is net 8 jaar en nu… Klacht loopt via PON garage in Hilversum maar die hebben aangegeven er niets meer mee te maken te hebben….dus neem ik aan dat we ons moeten richten aan het hoofdkantoor van PON in Leusden

Zijn pas tevreden als we volledig gecompenseerd worden, voor 2x dezelfde fout in de motor.
We hebben destijds een vrij dure auto gekocht om langer mee te doen.
Wij zijn al op leeftijd en dachten dit goed gedaan te hebben. Maar niks is minder waar.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pon importeur in Leusden

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pon importeur in Leusden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adriana van de Kemp - van Roosendaal