Klacht: Montuur kapot gegaan bij het overzetten van glazen

op 29 april 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wilde graag in mijn bestaande Prada-montuur nieuwe glazen hebben.
Hetgeen wat mogelijk was ,maar ik moest daarvoor wel 50 euro extra betalen.
Helaas bleek dat het montuur gebroken was tijdens het overzetten van de glazen.
Als vergoeding daarvoor mocht ik een nieuw montuur uitzoeken. Helaas heb geen montuur kunnen vinden in de collectie wat enigszins te vergelijken is met mijn vorige montuur.Ik heb genoegen genomen met een kwalitatief minder montuur. Tot mijn verbazing kreeg ik de 50 euro niet terug.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik de genoemde 50 euro terug ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 05 mei 2017 om 11:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen heer, mevrouw Boering,

Hartelijk dank voor uw opmerking. Uit uw verhaal kunnen wij helaas niet opmaken bij welke winkel u klant bent.

Kunt u ons via nl.service@specsavers.com laten weten welke winkel u klant bent almede onder begeleiding van de klacht zodat wij vanuit onze klantenserviceafdeling u verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Roos Jansen

Alle klachten die gemeld zijn door J.E. Boering-Kolk