d.d. 6-02 heb ik een ideal betaling gedaan via moneyou, helaas kreeg ik een technische storing. Het geld werd op dat moment niet bij de ontvanger bijgeschreven maar wel van mijn rekening afgeschreven. Na contact met moneyou werd inderdaad geconstateerd... Lees meer

ik wacht al een week op moneyou meerdere malen contact opgenomen,maar er wordt niks gedaan Lees meer

Het groenspaardepositie was beperkte tijd beschikbaar. Toen wij dit wilden openen liepen we tegen technische problemen aan. Na een chatsessie en mails heb ik gebeld met de klantenservice en werd mij meegedeeld dat er mogelijk een oplossing voor de problemen... Lees meer

Alle digitale gegevens verwerking okay, maar dan komt de strik vraag wij willen weten of u bent die u zegt te zijn! Of wel we gaan de pasfoto vergelijken met uw huidige gezicht. Jammer de computer herkent mij niet!? Stom ding! Lees meer

Ik probeer nu al geruime tijd mijn rekening op tw heffen en mijn geld op andere bankrekening te zetten. Maar door technische storing die al eeuwe duurt is dat niet mogelijk. Evenmin voert de klantenservice deze taak uit.... Lees meer

Moneyou vind het normaal om complete toegang tot rekening en geld te weigeren en te bepalen hoe iemand zijn telefoon moet instellen om het weer te gaan gebruiken. WEES GEWAARSCHUWD! Dit bedrijf gaat zeer slecht met je geld om en... Lees meer

Ik heb een nieuwe naam en geslacht op het paspoort en Moneyou weigert die wijziging door te voeren. Als enige bank in Nederland. Ze vroegen een bankafschrift van de tegenrekening (onnodig want ze hebben mijn paspoort met de juiste naam).... Lees meer

Het wijzigen van je tegenrekening bij een spaarrekening van Moneyou is een dramatische administrative handeling waarbij ik tot nu toe het gevoel heb dat ze mijn geld gegijzeld hebben. De hele procedure door lopen inclusief het overmaken van 1 cent... Lees meer

Na het opmerken van mij dat een bedrag nog niet was overgemaakt naar mijn tegenrekening en ik me daar heel veel zorgen om maakte omdat het normaal binnen enkele uren (in mijn geval) tot 1 dag duurt heb ik de... Lees meer

Het is niet mogelijk om een en/of rekening te openen. Sinds enkele dagen probeer ik een enóf rekening te openen. Op de website gaat alles goed t/m het overboeken van een Ideal betaling van 1 cent. Daarna een General Error!! Het... Lees meer
