Klacht: De bank weigert mijn naam te wijzigen

op 04 oktober 2018 over Moneyou.nl in de categorie Internetbanken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een nieuwe naam en geslacht op het paspoort en Moneyou weigert die wijziging door te voeren. Als enige bank in Nederland. Ze vroegen een bankafschrift van de tegenrekening (onnodig want ze hebben mijn paspoort met de juiste naam). Ik heb ze die gestuurd en hoor al weken niks meer.
In de mail waarin ze mijn bankafschrift vroegen bleven ze ook mijn oude geslacht gebruiken. Dat is echt ongelooflijk onbeschoft.

Gewenste Oplossing:

Als anderen weten dat ze niet naar Moneyou moeten gaan omdat ze daar associaal behandeld worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Moneyou.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door bvd262